Menanggapi Keluhan

November 10, 2014 § Leave a comment

Kami terkejut ketika roti tawar gandum yang kami beli kemarin dari sebuah jaringan pusat perbelanjaan ternama sudah berjamur, padahal tanggal kedaluarsa masih esok hari. Kami segera mengirim SMS dan email seperti yang tercantum pada nota pembayaran. Hanya dalam beberapa menit kemudian, kami ditelepon dan membuat janji untuk bertemu. Tanggapan cepat terhadap keluhan pelanggan juga akan menentukan loyalitas pelanggan dan citra perusahaan.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Menanggapi Keluhan at Ali Mutasowifin.

meta

%d bloggers like this: